luni, 27 ianuarie 2014

Haul Avon

Bunaa!! Acum cateva zile mi-am ridicat comanda de la Avon din campania 1/2014 si m-am gandit sa va arat si voua ce am avut in cutie. Desi va voi arata si produsele pe care le-am avut pe comanda, nu l-am numit un Unboxing pentru ca am desfacut cutia si produsele mele le-am si folosit deja :).
Vreau sa spun de la inceput si sa imi cer scuze, dar calitatea pozelor este proasta pentru ca am probleme cu aparatul foto si a trebuit sa folosesc telefonul.

O sa incep cu produsele ce le-am avut pe comanda.
Am avut 2 comenzi pentru acest creion retractabul pentru ochi Diamonds in nuanta Black Ice. Este negru si are particule sclipicioase in el. Mie im plac foarte mult creioanele retractabile Diamonds.
Gramaj: 0,28 gr; Pret: 10 lei.

Am avut o comanda pentru 6 Demachiante pentru machiajul persistent.
Este un demachiant bifazic, uleios, care curata foarte bine machiajul. In partea stanga este agitat (asa cum trebuie folosit), iar in partea dreapta este normal.
Gramaj: 50 ml; Pret: 9 lei


Am ami avut 2 comenzi pentru aceste 3 rujuri persistente Extra Lasting. Nu am incercat aceste rujuri, nu stiu cum pot spune nimic despre ele :(.
Gramaj: 3,6gr; Pret: 17 lei

Am mai avut 2 comenzi si pentru 2 creioane contur pentru ochi in nuantele True Black si Deep Violet.  Sunt acele creioane de la Avon care au buretel si sunt destul de bune. Am si eu culoarea neagra si imi place.
Gramaj: 1,08 gr; Pret: 13 lei

Tot pe comanda am avut si aceasta crema de noapte Anew Platinum. Anew este gama recunoscuta ca fiind cea mai buna gama pentru cremele de fata/ochi de la Avon. Cremele Anew sunt pe categorii de varsta. Am si eu crema de zi Anew Vitale si gelul de curatare Anew Vitale si sunt multumita de ele.
Gramaj: 50 ml; Pret: 49 lei


Pentru ca a fost la oferta, am avut o comanda si pentru apa de toaleta Incandessense Blossom. Nu am incercat-o si nu stiu cum miroase sau cat persista.
Gramaj: 50 ml' Pret: 35 lei

Am mai avut 2 comenzi si pentru 2 unturi de corp intens hidratante cu unt de cacao ( 200 ml - 11 lei), 2 creme de maini intens hranitoare cu unt de cacao (100 ml - 5 lei) si o comanda pentrucrema de fata intens hidratanta cu unt de cacao (100 ml - 8 lei). Crema de fata din aceasta gama mi-am comandat-o si pentru mine pentru ca este o gama noua si eram curioasa sa o testez.



Atat din catalog, dar am mai avut si din flyer comanda pentru un suport de esarfe (20 lei)


Acum sa trecem la ce mi-am luat eu :)

In primul rand mi-am luat si eu suportul pentru esarfe pentru ca am ceva esarfe si fulare. Inca nu i-am gasit un loc unde sa il pun, dar imi plae foarte mult.



Am vrut sa imi iau si un ulei de par, sipentru ca deja toata lumea cunoaste uleiurile de par din gama Advance Techniques, am zis sa incerc uleiul tratament pentru par Heavenly Hydration din gama Planet Spa. Este un hot oil, adica trebuie incalzit inainte de aplicare. Trebuie tinut un minut in apa calda inainte de aplicare.
Gramaj: 60 ml; Pret: 10 lei.


Pentru ca nu mai aveam nici o crema de maini mi-am luat-o pe aceasta iluminatoare cu extracte de lamaita si castravete care imi place foarte mult. Se absoarbe repede in piele si nu este grasa.
Gramaj: 100 ml; Pret 5 lei.
Tot pentru ingrijire mi-am luat si o crema depilatoare pentru parul facial din gama Sin so Soft, pentru a o testa.
Gramaj: 15 ml; Pret: 13 lei





 Ca produs de make-up mi-am luat doar acest gel bronzant pentru fata Avon Glow care imi place destul de mult.
Gramaj: 30 ml; Pret: 13 lei

Si pentru ca am avut o comanda de 250 lei, am putut comanda apa de parfum Premiere Luxe pentru numai 5 lei. Are 50 ml daca nu ma insel si imi place foarte mult cum miroase. 


Desi calitatea pozelor lasa mult de dorit, sper ca v-a placut aceasta postare. Enjoy!

2 comentarii: