sâmbătă, 8 februarie 2014

Wishlist Avon C3/2014

Buna din nou. De data aceasta m-am gandit sa revin cu un wishlist din catalogul campaniei 3 de la Avon. Aceste produse le-am bagat in wishlist la prima rasfoire a catalogului, cand tot ce e nou sau la oferta vreau :)). Pana voi ajunge sa comand, wishlistul meu se va injumatatii probabil, pentru ca imi voi da seama ca nu am nevoie de tot ce mi-am propus sa imi iau, sau imi dau seama ca nu unele produse nici nu imi plac prea mult. Acum, haideti sa vedem pe ce am pus ochii.

Aceasta este coperta catalogului c3/2014 Avon :
O data cu aceasta campanie, Avon lanseaza oficial in Romania parfumul Femme.



Nu deschid bine catalogul si dau de o oferta la pagina 13. Un set format dintr-un lac de unghii cu uscare rapida 12 ml (la alegere din 4 nuante: Mambo Melon 51698, Strawberry 51870, Red Wine 51813 si Ballerina 51573; Codul ojei alese va fi codul setului); o mascara Superfull Black 7 ml; o mini-apa de parfum Little Black dress 30 ml si o frumoasa cutie pentru cadouri la pretul de 34.99 lei.

Sincera sa fiu, am pus acest set pe wishlist pentru ca lacurile de unghii mi-au luat ochii .



La pagina 57, au lansat CC cream-ul in varianta de 30ml, despre care spun ei ca: are o acoperire perfecta, ofera ingrijire avansata, hidratare, protectie Uv si o aplicare usoara.Se gaseste in 5 nuante si pretul este de 19.99 lei.




Dau 2 pagini, si ce gasesc?? Lac de unghii matifiant (36371), 12 ml. "Iei, pe asta trebuie sa il am". Sunt foarte fericita ca au bagat si cei de la Avon astfel de lac pentru unghii si sper sa fie bun.


Ce-i drept, prima data mi-a sarit in cohi aceasta frumoasa pudra stralucitoare (41848) de 4,6 g la pretul de 29.99lei.
Prima data am spus ca este cam scumpa, avand in vedere ca nu stiu cum este, nu stiu daca o sa imi placa. Ma mai gandesc eu pana atunci.

Atat lacul de unghii matifiant, cat si pudra stralucitoare pe gasiti la pagina 61.


La pagina 66 am dat peste perlele bronzante Avon Glow (30270) , care pana de curand nu ma prea interesau. Acum, nu stiu de unde mi-a venit acest interes pentru ele, chiar cu putin timp inainte sa le vad in catalog. Au o cantitate de 22 g si costa 19.99 lei. (la comandarea unui alt produs din brosura).



Rasfoiesc si ajung la pagina 80 unde dau de ravnitul fonde de ten su spf 15 Ideal Flawless. Spun ravnit pentru ca mi-l doresc de foarte mult timp, l-am testat si mi-a placut. Nu m-am indurat sa il iau totusi, pentru ca am cateva fonduri de ten deschise. Se gaseste in 5 nuante, are 30 ml si mai mereu este in cataloage la pretul de 39.99 lei.




 Am gasit si un parfum barbatesc, pe care il consider un cadou dragut in perioada aceasta. Este vorba despre noua apa de toaleta TODAY Tomorrow Always pentru El (41814). are 75 ml si in aceasta campanie se gaseste la 60.00 lei. Eu spun ca este un pret bun, pentru ca parfumurile din colectia aceasta, atat cele pentru barbati cat si cele pentru femei sunt foarte bune si laudate, de asemeni.
Il gasiti la pagina 109.

.

Ajunsa in zona "Clearskin", la pagina 160 gasesc o spuma de curatare a fetei (33142). Are 150 ml si costa 13.99 lei. Eu pusesem acum ceva timp ochii pe spuma de curatre de la Solutions, insa nu stiu din ce motiv acum mi-a "casunat" pe aceasta. M-am tot ferit de produsele de la clearskin pentru ca majoritatea contin acid asalicilic.


 Tot ce a folosit din aceasta gama a fost batonul pentru tratarea cosurilor care imi place mult, si pe care l-am gasit pagina 161 la o oferta bunicica. Este intr-un set cu 3 in 1 gel de curatare exfoliant si masca , ambele in editie speciala. Batonul are 4 g, gelul de curatare are 75 ml, codul setului este 51433 si costa 16.99 lei.
Sincera sa fiu, gelul acesta nu ma prea incanta, si parca as vrea sa incerc batonul pentru cosuri de la Oriflame, deci s-ar putea sa sterg si acest set de pe lista.


As vrea sa imi cumpar si acest pieptene (64576) pentru ca mai folosesc din cand in cand pe parul ud si pieptenele, iar celui pe care il aveam de la Oriflame si era f bun, i-am rupt un dintisor :). Acesta este ieftin si sper sa fie si bun, desi nu cred ca va fi ca cel de la Oriflame :(. Acesta se gaseste la pagina 174.



Ei, si ajung si in zona pentru ingrijirea pielii, unde, la pagina 205 vad acest spumant in sticluta aceasta atat de draguta. Nu m-a atras aroma, cat m-a atras ambalajul. Se numeste spumant de baie Soft pink (25239), are 250 ml si costa 7.99 lei la comandarea oricarui alt produs de la paginile 168-187 si/sau 190-211. Pretul standard este 17.00 lei, dar nu cred ca se merita.



Rasfoiesc, rasfoiesc, rasfoiesc si ajung si la cele 2 pagini cu oferte. Aici am gasit o pudra iluinatoare pentru fata Ideal Luminous (40329) la 21.99 lei, 13 g. Nu stiu cum este si nu sunt sigura ca o vreau prea mult.




Ei bine, si ajung si in zona pentru ingrijirea pielii, unde, la pagina 205 vad acest spumant in sticluta aceasta atat de draguta. Nu m-a atras aroma, cat m-a atras ambalajul. Se numeste spumant de baie Soft pink (25239), are 250 ml si costa 7.99 lei la comandarea oricarui alt produs de la paginile 168-187 si/sau 190-211. Pretul standard este 17.00 lei, dar nu cred ca se merita.


Bun, "mergand" spre sfarsitul catalogului dau de o alta noutate. Noua aroma de trandafiri si ciocolata ce se gaseste in 3 produse, si anume: exfoliant pentru corp (aceasta are doar ciocolata); lotiune pentru corp si maini cu trandafiri si ciocolata si spray parfumat pentru corp, tot cu trandafiri si ciocolata.
 Aceste 3 produse se gasesc la pagina 208 separat, la 9.99 lei fiecare, si la pagina 209 intr-un set de 22.99 lei (59451). Exfoliantul si lotiunea pentru corp au fiacare cate 200 ml, iar sprayul are 100 ml.




Pe ultima pagina, o alta aroma noua ma astepta. Magnolia, da magnolia care imi place atat ca floare cat si ca miros. Ieei. Inca nu m-am gandit daca sa aleg crema de maini (17350) la 5.99 lei sau lotiunea de corp (43331) cu 8.99 lei. Aceste preturi sunt doar la comandarea oricarui alt produs din brosura.




Sper ca v-a placut postarea mea de astazi si sper si mai mult ca v-a ajutat.
Vreau sa va spun ca aceastea nu sunt toate noutatile catalogului si nici toate ofertele, asa ca puteti rasfoi si voi catalogul poate va mai face ceva cu ochiul. Acestea sunt produsele ce pe mine la prima rasfoire "m-au cucerit", dar dupa 2-3 rasfoiri nu m-au mai tentat atat de tare. Vi se intampla si voua?
Pe data viitoare. Enjoy!!

2 comentarii: