sâmbătă, 22 februarie 2014

Machiaj pentru Dragobete

Buna dragelor! Asa cum am zis pe Facebook, eu nu am sarbatorit Valentine's Day, insa voi sarbatori Dragobetele. De ce sa sarbatoresc o zi straina, cand am propria-mi sarbatoare? Asa ca, pentru sarbatoarea noastra a iubirii, am pregatit 2 idei simple de machiaj.


Pentru primul machiaj am folosit: 
Primele 2 culori de sus din paleta cu 21 culori de la Catherine Arley - Lady's (21g - 22 lei)
Albul sub arcada si rozul pentru tranzitia culorilor dintre arcada si pliu.


Pe toata pleoapa am folosit rozul sidefat din mijlocul paletutei Glamorous Roses din gama Luxe de la Avon (9gr - 45 lei). Tot din aceeasi paletuta am folosit pentru pliu maroul cel mai deschis, cel de jos, iar in coltul extern maroul mai inchis din dreapta.


Am conturat putin pleoapa superioara cu dermatograful negru de la Miss Sporty (7 lei), pleoapa inferioara cu aceleasi marouri de care v-am spus mai sus, iar pe linia apei am aplicat creionul alb de la Ada (1-2 lei).

 


La final am aplicat mascara Wonderlash de la Oriflame in nuanta black (8 ml - 12-20 lei)


 Sprancenele le-am conturat cu un creion pentru ochi maro de la ColorTrend - Avon pentru ca am vrut un aspect mai intens al sprancenelor.






Rezultatul:




Machiajul 2:
Am ales ca acesta sa fie putin mai intens.
Si la acest machiaj am folosit tot album si rozul din paleta de la Catherine Arley , creionul alb de la Ada pentru linia apei, creionul negru de la Miss Sporty pentru pleoapa superioara, dar si pentru cea inferioara, creionul maro de la Avon pentru sprancene si Wonderlash mascara de la Oriflame.
Pe pleoapa mobila am aplicat o combinatie dintre auriul (a 2-a nuanta de sus) si argintiul (prima nuanta de jos) din aceasta paleta de la Sephora (nu stiu pretul):


In pliul pleoapei si in coltul exterior am aplicat movul (nuanta 3) din aceasta paleta de la Avon (5 gr - 26 lei) , si apoi cu negrul (nuanta 4) am mai accentuat foarte putin coltul extern.


Rimelul de la Oriflame din primul machiaj l-am combinat de data aceasta cu Infinitize mascara de la Avon (1 ml - 17 lei).
Pensulele folosite in ambele machiaje sunt:


Rezultatul:







La final am aplicat si putina "primavara' machiajului. Si cand spun primavara ma refer la un creion verde de la Ada ce imi aminteste de primavara ;)).






Preturile scrise sunt aproximative.
Eu sper ca v-au placut ideile mele de machiaj pentru Dragobete, si la final as vrea sa va rog doar sa incepeti sa va promovati mai mult tara, cumparand produse romanesti, punand accent pe sarbatorile romanesti etc.
Pana la urmatorul post, mai vorbim pe Facebook :https://www.facebook.com/pages/Xtinnuta-Beauty-Blog/634934339896560?ref=hl
Enjoy!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu