sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Sa ne pinguinim :)

Astazi mi-am facut unghiutele inspirata fiind de o poza postata de cutepoish, o fata de pe youtube, din america parca care face tutoriale pentru unghiute. Pinguinii sunt animalele mele preferate, asa ca am preluat ideea. Ce mi-a iesit mie, vedeti mai jos:





Produsele pe care le-am folosit pentru fundal:


De la stanga la dreapta:  Gabrini - 371
                                     Gabrini - S 20
                                     Ruby Rose - 3
                                     Oriflame Power Sine Palladium - Reflecting Silver
                                     Avon ColorTrend - Serene

Pentru "corp": 


De la stanga la dreapta: Avon nailwear pro+ - Pastel pink
                                    Ruby Rose - 13 (am folosit-o in locul bazei deoarece am impresia ca se vor pata mai putin unghiile)
                                    CR nail polish - 14
                                    ustensila este de la Avon.
Pe inelar am folosit un tus-glitter pentru ochi de la Avon (pe care nu il mai folosesc pentru ochi).


Sper ca v-a placut !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu