joi, 23 ianuarie 2014

Unghiute iubarete



Hello!!! Eu deja am inceput sa ma pregatesc de luna dragostei, voi? Nu stiam cum sa imi fac unghiutele, si am zis sa folosesc kitul de la Ruby Rose,sa fac un french rosu.
(Acest kit a costat 5 lei si l-am luat din magazinul Ruby Rose de pe Calea Mosilor din Bucuresti)

Intre timp am vazut o poza a unei youtuberite din strainatate, pe care o urmaresc mai mult pe Instagram si avea mai multe modele de Valentine's Day, dar eu am pus ochii pe modelul cu inimioare. Initial am zis ca nu incerc, ca nu o sa imi iasa... apoi m-am uitat la tutorial pe yt si am vaut ca e simplu, asa ca l-am facut. Am adaugat eu in plus si cateva paietele aurii :) . Pentru petale am folosit o oja portocalie Cr si pe cea albastra de la Gabrini de mai jos. Paietele le-am luat in micul lac pe care il puteti vedea in poza de mai jos.


Mie rezultatul imi place foarte mult. Sper ca si voua! Enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu