marți, 21 aprilie 2015

review sapun Caffe frappe – Camely frumusete naturala

 Salut. Am revenit un review al altui produs natural, de data aceasta fiind vorba de unul pentru curatare. Dupa cum scrie si in titlu, este vorba de sapunul natural caffe frappe de la Camely- frumusete naturala, un sapun cu scortisoara si cafea.
Pentru inceput o sa spun ca a venit ambalat foarte dragut.


 Prima data cand am folosit acest sapun a fost pe fata,pentru a vedea daca ustura ochii si nasul, si da ustura, si probabil este din cauza sodei sau a uleiurilor esentiale. Am vrut sa specific asta ca persoanele cu ochii sensibili sa aiba grija.
Nu este un sapun care te umple de spuma. Nu catifeleaza mainile, dar nici nu le usuca. Desi mirosul predominant al acestui sapun este scorisoara, care este renumita ca miros de iarna,  acest sapun il vad potrivit pentru vara, pentru ca este un sapun usor, se clateste foarte repede si lasa acea senzatie de maini care scartie.
Personal, mi s-a parut ca se va termina repede, pentru dupa o saptamana se micsorase considerabil, insa m-a tinut cam 3 saptamani.
Este recomandat sa tinem aceste sapunuri naturale pe o savoniera cu grilaje.

 Mirosul predominant este de scortisoara, dar mi-ar fi placut sa predomine mirosul de cafea.
ingrediente: unturi si uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, floarea soarelui, ricin, samburi de struguri, infuzie concentrata de cafea, miere, insertii din alt sapunel (tot natural), soda si uleiuri esentiale de grapefruit, cedru, cassia (scortioara) si ylang.
gramaj: aprox 100gr
pret: 7 lei
Sper ca v-a placut review-ul meu. Va astept si pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/pages/Greenbeautyc-Xtinnas-Blog/634934339896560?ref=hl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu