sâmbătă, 13 iunie 2015

Persil Power Mix Caps ne ajută în gospodărie

 Salut. Am revenit cu o postare despre detergent petru rufe. Am fost selectată în campania BuzzStore și Persil, alături de alte 999 de persoane, să testez noile capsule Persil Power-Mix. Sincer, chiar eram curioasă să văd dacă se ridică la nivelul așteptărilor.


  Coletul arăta cam așa: 

Și conținea următoarele: 1 x pungă de detergent de 28 capsule Persil Power-Mix Caps;
                                        10 x mostre de capsule Persil Power Mix pentru prietenii mei;
                                        1 x prosop Persil; 
                                        11 x broșuri informative pentru mine și prietenii mei.



 Prima dată am încercat o capsulă pentru o spălare a pantalonilor Super - Eroului meu. Fiind închiși la culoare și nefiind pătați, nu a fost o provocare prea mare (nu a vrut să îl bag în teste grele de la început), însă a trecut testul spălării manuale, și a lăsat un parfum frumos pe pantaloni, care se simțea în toată camera. 


 Am trecut la ceva mai greu, și anume teneșii mei prăfuiți și murdari, pe care niciodată nu ii puteam readuce la album de la început după folosire. Am rămas plăcut surprinsă să văd ca atât botul teneșilor, cât și șireturile au devenit ca noi.


 Acest concept de pudră cu lichid într-o singură capsulă, mi se pare practic și eficient. Doar arunci o capsulă în cuva mașinii de spălat (în cazul în care mașina de spălat are o capacitate mai mare de 4kg, și vrei să speli mai mult de 4 kg de rufe o dată sunt nevoie 2 capsule) și gata.... știi că hainele tale vor ieși curate și frumos mirositoare. 
 Chiar este eficient, spală bine și repede, atât manual cât și automat, fie la temperaturăjoasă (30 grade), fie la temperatură înalt, program scurt sau lung, Persil spală oricum.
 Eu sunt tare încântată pentru că îmi ușurează foarte mult spălatul, și lasă și miros plăcut hainelor. 






Sper că v-a făcut plăcere să citiți acest articol.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu