sâmbătă, 20 iunie 2015

Dota 2 nail art

Salut. Astăzi aveam chef să fac ceva modele pe unghiuțe, și trecând cu gândul peste banalele fructe, floricele etc., mi-a venit în minte să fac un model inspirat dintr-un joc ce îmi place mult: Dota 2. Cum aveam tot ce îmi trebuie (nu ca am avut nevoie de cine știe ce), m-am apucat de treabă. Modelul l-am făcut pe o margaretă, pentru că momentan vreau să îmi păstrez unghiile simple.

 Mai întâi am aplicat 2 straturi de lac de unghii negru din gama The One de la Oriflame (cea mai proastă ojă folosită de mine).



 După ce s-a uscat, folosind vârful unei scobitori îmbibat în ojă albă, am trasat conturul siglei jocului Dota 2, pe care l-am umplut tot cu scobitoare și cu oja albă (de la Medusa).




 După ce s-a uscat și aceasta, am aplicat o nuanță de roșu făcută de mine dintr-o nuanță de bordeaux (de la Maria Lopez), alb (de la Medusa) și roșu (de la Ruby Rose). 



 Albul a fost doar o bază pentru culoarea roșie, pe care am aplicat-o exact după conturul alb făcut înainte.



  Am finalizat prin a desena în chenarul roșu semnele ce se află pe sigla jocului Dota 2, și gata.




 Mie îmi place tare mult cum a ieșit. A fost prima dată când am realizat acest model. 
 Sper că v-a plăcut și voua. 
Voi jucați Dota 2? Spuneți-mi pe Facebook  sau aici pe blog.

Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu