luni, 16 iunie 2014

Unboxing Kit BUZZ Gerblé

Salut. Am revenit cu o nouă postare, însă de data aceasta este un unboxing cu produse alimentare..... mai exact, biscuiți.
Sunt BUZZer (parte a comunității BUZZStore), și nu cu mult timp în urmă, am fost aleasă printre cei 100 participanți în campania de testare Gerblé , de la BUZZStore.
Ce este BUZZStore? BUZZStore este o agenție de marketing participativ care funcționează pe un concept nou de business bazat pe cea mai puternică forță de influență, recomandarea unui prieten!
Ce sunt BUZZerii? Pe scurt, primim spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse și servicii lansate pe piață. Dacă ne plac (sau nu), ne exprimăm părerea sinceră prin intermediul site-urilor de socializare,  blogurilor sau in discuții liber.
Devin-o și tu acum BUZZer, și strânge cât mai multe puncte, pentru că se transformă in cadouri. Da clikck aici și alatură-te comunității BUZZStore.

Bun, și acum că v-am povestit puțin cum stă treaba cu BUZZStore, să vă spun și ce am primit in kit-ul BUZZ Gerblé. În primul rând am primit ghidul de BUZZ, în al doilea rând am primit 6 cupoane de discount pentru a-mi putea cumpăra împreuna cu apropriații mei și alte bunătății Gerble Expertul Dietetic cu 20% mai ieftin de pe site-u www.nutrivita.ro , și în ultimu rând am primit biscuiții Gerble, în următoarele variante:
1 x Geblé Expert Dietetic Biscuiți Muesli-Fructoză, 290g;
1 x Geblé Expert Dietetic Biscuiți Omega 3 Castan-In, 200g;
1 x Geblé Expert Dietetic Biscuiți Soia-Smochine, 270g;
1 x Geblé Expert Dietetic Biscuiți Tărâțe-Ovăz, 144g;
1 x Geblé Expert Dietetic Biscuiți Miere-Susan, 200g.



 Poza mea preferată:



Pentru a vizualiza video unboxing-ul kit-ului BUZZ Geblé, dă click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu