sâmbătă, 10 mai 2014

DA! NU! POATE?! - UNT DE BUZE NIVEA LIP BUTTER VANILIE & MACADAMIA

Buna. Am revenit cu ultimul produs (dar nu cel din urma) din trioul meu de suflet: creion de ochi Miss Sporty, Lacul de unghii Lasting Colour Miss Sporty si Untul de buze Lip Butter Care Nivea.
Dap, toate aceste 3 produse e-am primit de la Mos Nicolae anul trecut si acum sunt produsele mele preferate.
Bun, si acum sa trecem la mult iubitul LIP BUTTER de la NIVEA
Eu am varianta cu Vanilie si Macadamia
Pret: 10.99 lei (bineinteles ca pretul poate fi diferit de la magazin la magazin)
Cantitate: 16,7 gr
Untul de buze Lip Care de la Nivea il puteti gasi in 4 arome:

Nu stiu daca toate variantele sunt asa, dar almeu cu vanilie si macadamia are o consistenta mai groasa, insa se intinde foarte bine, este foarte usor, nu este absolut deloc deranjat pe buze pentru ca nu le incarca, insa le super-hraneste si miroase si foarte bine. In cutiuta este alb,insa pe buze devine transparent pentru ca nu este nevoie de o cantitate mare ca sa le acopere si sa le hidrateze. Este un produs perfect de luat zi de zi dupa noi pentru ca nu ocupa mult spatiu. mie acest unt de buze imiplace mai mult decat cutiuta cu minuni de la Oriflame sau oricare alt produs pentru buze din colectie. In ultima perioada, acest unt de buze a reprezentant si inca reprezinta tot machiajul meu zilnic....adica imi aplic doar untul de buze, pe buze si sunt gata de plecare (si aici nu insinuez ca acest unt de buze tine in general locul machiajului).





Bun, deci este mic dar are o cantitate mare, este ieftin, se consuma greu, are valabilitate 12 luni de la deschidere, miroase bine, hidrateaza, hraneste si reface buzele ranite. Este al meu si IL IUBESC.
In conlzuie, mosula stiut ce sa imi aleaga, deci si acest produs primeste un mare DA din partea mea si il recomand cu incredere.

Va astept parerile atat aici pe blog,catsipe pagina de facebook:   https://www.facebook.com/pages/Xtinnuta-Beauty-Blog/634934339896560?ref=hl .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu