sâmbătă, 1 martie 2014

Unboxing Avon C3/2014

Buna!! Daca putin mai devreme am postat unboxingul de la Oriflame din campania 3, acum am revenit cu unboxingul de la avon din campania cu acelasi numar. Pentru ca aici nu au fost asa de multe produse ca la Oriflame, nu am mai facut filmulet, ci voi posta poze cu produsele. Daca doriti mai multe detalii despre produse, va astept intrebarile Produsele ce le-am cumparat pentru mine le veti gasi si in haulul lunii februarie , pe care il veti putea citi probabil maine.

Sa incepem cu produsele clientelor:

De la pagina 17 am avut comanda pentru noul fard de pleoape Eye Dimensions in nuanta Stopping pink (2,5 g - 23,99 lei)



De la pagina 19, am avut coanda de un Creion Retractabil pentru ochi Diamons in nuanta Twilight Sparkle (0,28 g - 12.99 lei). Mie imi plac aceste creioane. Sunt cremoase, si nu se vad asa stralucitoare ca in catalog, insa au ceva in lus fata de cele normale si arata bine. Se pot purta foarte bine si ziua.



La pagina 31, un frumos set de pantantive si un lant si-au facut loc in comanda mea. Se numeste Eternal Spring, si dupa cum observati, are 5 pandantive si un lantisor. Acestea sunt placate cu argint. Setul se gaseste atat in campania 3, cat si in campania 4 la pretul de 29,99 lei.


La pagina 32, o clienta a profitat de o super oferta. La comandarea de produse din catalog de 45 lei, si-a putut achizitiona crema de zi si crema de noapte din gama Anew Ultimate 7s, fiecare intr-o cantitate de 50 ml la pretul de 49.99 lei.



O alta oferta a fost la pagina 35, de unde puteati achizitiona apa de toaleta Pur Blanca, in editie speciala, fara atomizor intr-o cantitate de 30 de ml la doar 19,99 lei , la comandarea oricarui alt produs din brosura.



Din gama Luxe, de la pagina 52, o clienta si-a ales o nuanta foarte frumoasa de creion de buze cu pensula - Pink Cashmere (0,28 g - 17,00 lei).


Tot in aceasta comanda si-a facut loc si  noul CC Cream de la pagina 57, in nuanta nude (30 ml - 19,99 lei).


Si in aceasta campanie am avut o comanda la rujul persistent Extra Lasting in nuanta forever pink de la pagina 75 (3,6 - 17,99 lei). Se pare ca ii plac mult clientei mele aceste rujuri pentru si-a tot comandat.



Tot din categoria de produse pentru buze, o alta clienta si-a ales de la pagina 77 un Luciu de buze pentru volu in nuanta pink pucker (7 ml - 14.99 lei).



Din gama Avon Care, o clienta si-a cumparat demachiantul preferat de la pagina 165. Este defapt un 3 in 1 : Demachiant, Lotiune tonica si lotiunea hidratanta cu aloe vera si ghimbir (200 ml - 5,99 lei).


Urmatorul produs este un buretel in foma de afina "Afina nazdravana". Acesta se gaseste la pagina 185 si costa 10,99 lei.



Ne apropiem de finalul catalogului si ajungem la pagina 202, unde castigatorul este gelul de dus Citurs Burst (500 ml - 11,99 lei).


 Si in sfarsit, am ajuns la final. Acesta este un set format din 3 produse: lotiune pentru corp si maini cu trandafiri si ciocolata (200 ml); spray parfumat pentru corp cu trandafiri si ciocolata (100ml); exfoliant pentru corp cu ciocolata (200 ml). Pretul fiecaruia ar fi fost de 9,99 lei, insa setul a fost 22,99 lei.



 Si acum ca am terminat cu produsele pentru care am primit comanda, sa va arat ce am cumparat eu.
Pentru ca de la Oriflame mi-am luat prea multe produse, de aici nu mi-am mai cumparat doar 4 produse.

Pentru ca am avut comanda de SuperFull mascara de la pagina 12, care se afla si intr-o super oferta impreuna cu o mini-apa de parfum de 30 ml Little Black Dress si un lac de unghii speed dry + o cutie pentru cadouri, am zis sa profit. Mascara costa 29 lei, iar setul 34,99 lei. Nu a-ti vazut mai sus rimelul, pentru ca nu a fost pe stoc si nu l-am primit , dar  il voi primi in comanda urmatoare. Asadar, pe lacul de unghii, apa de parfum si cutia pentru cadouri platesc doar 6  lei.




De la pagina 61, mi-a comandat mult asteptatul lac de unghii matifiant. Are o cantitate de 12 ml si costa 14,99 lei.



Si ultimul produs, este o pudra pulbere in nuanta fair, pe care am cumparat-o din oferta pentru reprezentanti cu 17 lei. Are 18 grame si este in nuanta fair.



 Aceasta a fost comanda mea din campania 3/2014 de la Avon, sper ca v-a placut si va astept parerile sau intrebarile in comentarii. Ne vedem curand cu haulul lunii februarie. Enjoy!!






Pentru inscrieri Oriflame, va astept mesajele aici: https://www.facebook.com/pages/Xtinnuta-Beauty-Blog/634934339896560


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu