sâmbătă, 26 octombrie 2013

Model de unghiute pentru iarna

Acum cateva zile am imprumutat doua oje de la o colega si m-am gandit sa imi fac urmatoarea manechiura. Initial ma gandisem la un alt model, dar cand m-am apucat de manechiura am facut pur si simplu asta ;)) :






Ojele folosite sunt: Flormar din colectia wild nails nuanta cw101 si una de l Gabrini summer collection nuanta c06 .




De la Flormar, am mai avut oja dar pe vremea cand nu stia nimeni despre aceasta firma asa cum se stie acum, si nici eu nu stiam despre ea... Deci acum, fiind prima data cand folosesc o oja Flormar, stiind cate ceva despre aceasta firma, o sa imi pot da cu parerea despre ea. Momentan nu pot spune decat ca pensula nu m-a incantat prea mult. Mi s-a parut cam ingusta, cea de la oja Gabrini placandu-mi mai mult.
Am folosit-o pentru a testa, nu am folosit nici o baza inainte, asa ca astept sa vad cum se "manifesta". Cineva mi-a spus ca ii s-au ingalbenit unghiile de la ojele Flormar, sper sa nu mi se intample si mie. 
Tin sa precizez, ca am o asemenea nuanta de oja, dar de la Oriflame care imi place destul de mult.
Cert e, ca daca imi va placea aceasta oja de la Flormar, voi da  "iama" in standul lor :)). Am pus deja ochii deja pe o nuanta superba de corai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu