luni, 30 septembrie 2013

Noile "creioane de buze-ruj" de la Avon

Din catalogul 14/2013 de la Avon a aparut nolul Creion de buze Ultra Color, care arata asa:

Este un produs conceput sa fie 2 in 1. Cu varful se traseaza conturul buzei, deci tine loc de creion de buze, iar apoi se umple restul, ca si cu un ruj.
Este disponibil in rumatoarele nuante:

SWEETLY PINK

CAREFREE CORAL

RISQUE ROSE

NOTICE ME NUDE

REDDY FOR ME

MAUVE MODEL

(Pozele le-am luat de pe site-ul oficial avon si nus tiu de ce, dar acel CAREFREE CORAL trebuia sa fie un rosu aprins spre coral).

Cum imi doream de mult un astfel de produs, bineinteles ca mi l-am achizinionat si eu.
Eu mi-am luat nuanta SWEETLY PINK



Imi place foart foarte mult. In primul rand, culoarea este superba, nu este stridenta si merge foarte bine la liceu/scoala. Este foarte hidradant si se intinde bine, insa nu rezista prea mult pe buze.... dar, asta nu ma impiedica sa imi mai cumpar o alta nuanta. In aceasta comanda, cu siguranta voi adauga si acest creion in nuanta Notice me nude, care sper sa imi placa la fel de mult. Eu una le recomand, mai ales ca este cred, al doilea cel mai ieftin astfel de produs, pe primul loc fiind cel de la Essence (nu sunt singura insa, pentru ca nu stiu cat costa exact cel de la Essence.
Pretul acestuia este de 19.99 lei, sau, la achizitionarea a 2 produse de la naumite pagini (unde se incadreaza si acesta), costa doar 33.98 lei amandoua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu